Translate

tirsdag 25. februar 2014

En liten GIVE AWAY !

Vi gir bort dette lyset (fått av Zaxis Frisør på Gol!!), som
ikke bare er et duftlys - det kan også brukes til
massasje (!) og håndkrem !!

På lyset står det :

SITRON OG APPELSIN
ØKOLOGISK LYS
m/ eterisk sitron og appelsin oljer .
Luftrensende og stimulerende , og som
fjerner uønsket lukt som matlukt og
røyklukt . Økologisk soyavoks smelter
ved lav temperatur og er velegnet som
temperert håndkrem / til massasje .
Lyset soter ikke .
Duften er mild og delikat .

Produsert i Norge av
ANNIKENS SPA



Ønsker du å være med i trekningen
trenger du bare å kommentere på 
dette innlegget , og legg deg gjerne
til som følger av bloggen !

LYKKE TIL
:-)

Ina C. og Trude C.

PS : Trekningen blir om en uke , altså
tirsdag 4 mars , klokken 20.00.

7 kommentarer:

  1. Ååå, jeg flytter snart så hadde vært kos med lys som lukter godt :D liker bloggen deres :)
    Hilsen Jeanett

    SvarSlett
  2. Hei, vil gjerne være med .-)

    SvarSlett
  3. Johooo, vil gjerne melde meg på Giveawayen. Dette lyset er jo som ett Kinderegg. Tre ting på en gang. Lys, håndkrem og massasjekrem/olje.
    Det er jo helt supert.
    Klemmer fra ett grått Lunner.

    SvarSlett
  4. Hei! Er gjerne med på giveawayen.Et nydelig lys! Mvh. annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg stopper innom hos dere og kommer gjerne tilbake :) Legger meg til som følger.
    Ha en fin dag
    Mvh
    Cecilie

    SvarSlett
  6. så herligt lys
    klart jeg er med
    ønsker dere en fin kveld
    klem eli:)

    SvarSlett
  7. Perfekt premie,-sånt som alle liker og aldri får nok av....ikke jeg heller ;)
    Klart jeg er med!!!
    Lykke til med konkurransen!
    Toveklem :)

    SvarSlett