Translate

lørdag 13. april 2013

STUA

Endelig lørdag !

Har ryddet og ordnet litt i stua i dag , her
kommer noen bilder :
Ønsker meg lys sofa i stuen, men enn så lenge
er det svart-hvitt tema her...

Har ennå ikke klart å bestemme meg for hvilken
vårfarge som skal inn i stuen... på puter og stasj.
Heller mer og mer mot lyse blå , men vi får se !

Fat med pynt på bordet, farmors gamle duk og
MASSE puter i sofaen... alt er som det skal  :-)

Fatet på bordet har fått hvite roser, betong ugle,
hvitmalte lysestaker, lyse blått fuglehus, gammel
boks som jeg oppbevarer mobilen oppi... og
den gamle muggen til mormor som vase.

Disse rammene med paspartou har jeg kjøpt på IKEA
og bildene har jeg rett og slett funnet på nettet og skrivd ut.

Mmmmmmm...!
Appelsinene nå er kjempegode!!!
Den fine bollen er etter min samboers foreldre.

De nye lyktene på nært hold.
Kjempesøte, gleder meg til å tenne lys i de i kveld ,
det lyser sikkert veldig fint i vinduene!

Ha en fortsatt god dag !!

<3
Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar