Translate

lørdag 25. mai 2013

Kjøkken og uteliv hos Trude

Kveldsblogging på 
Søre Krusedokken !
Vi har hatt en fantastisk dag i strålende vær
med besøk av Ina C. og lille tulla.

Kjøkkenet har fått ''nye'' gamle ryer , for de synes
jeg hører sommerhalvåret til.
De er i vårlige farger som rosa, lys blå og beige
med hvit som hovedfarge.

Denne orchideen blir bare finere og finere !

Etter middagen på verandaen ble det iskake som Ina C.
var så snill å ta med seg.... Nam nam!

.....mens lillemor tok en blund i skyggen
av den store bjørka bak huset.

Til slutt  hentet vi noen rabarbera......

.....kuttet de opp....

....og lagde rabarbera-suppe.
DET ER DIGG DET  !!!

Så fant jeg plutselig en vimpelrekke jeg hadde glemt
jeg hadde....

...og den passet veldig bra på pyntegjerdet
bak utemøblene !

Nå tar jeg kvelden og skal titte etter litt inspirasjon
i noen gamle interiørblader.
Mange av dem har jeg liggende i disse kassene
jeg fant på den gamle låven til mormor og
bestefar   :-)

God lørdagskveld !

Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar