Translate

mandag 10. juni 2013

Ornament i tre

God kveld i stua!

Herreguuud, jeg er så fornøyd!!
Har tenkt så lenge på hva jeg skal
ha på veggen over sofa`n i stua.
Og i dag bare åpenbarte det seg 
da jeg så det.
Det var bare mitt!
Kjenner til den følelsen?!!

Så nå er stuekroken komplett.
Og det er blitt en av de kjæreste eiendelene 
jeg har allerede kjenner jeg.


Stua før :

Har hatt to hjertebilder hengende på
veggen over sofa`n.
Var glad i disse også, meen har vært med så
lenge så var klar for noe nytt.

Stua etter:

Nytt bilde - ornament!
Denne veggen gjør nå hele stua.


Ornament, håndlagd i tre.
For et kunstverk!
Kjøpt på Bohus.




Fryktelig tungt..
Takk til kusina som hjalp meg å
henge det på plass!


Stua ble ny.
Gleder meg til å høre hva mr. R
sier når han kommer hjem..


Fat med forskjellig nips på.
Løperen har mormor`n min hekla.
Vasen er funn fra siste
loppis kusina og jeg raida..
Goffa måtte komme hjelpe
oss, å få alt hjem med henger.
Skatter..


Jeg er glad i Buddhaèr.
Denne lille fine er kjøpt på
 Søstrene Grene i sandvika.


Store sølvlysestaker som jeg har
hatt en stund. Kjøpte de på Kid til
en latterlig liten penge..


Vase fra Søstrene Grene.


Boksen er til å ha lys i. Kjekk!
Fått i gave av min fine kusine.



Denne dagen har vært som en feriedag!
Sol og deilig og varmt.
Alle måltider har vi spist ute,
lille prinsesse M. har badet i bassenget sitt
og jeg har fått en del nye fregner på nesa.
Perfekt start på en ny uke!



Ina C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar