Translate

mandag 1. juli 2013

Juli er her !

Riktig god mandag !!
Allerede 1 juli og det er fremdeles ikke så
varmt at jeg har badet ute.... ikkje bra !

Men , da får jeg nå i alle fall litt tid til blogging
igjen . Lenge siden det har vært noe innlegg fra
meg her ....

I ettermiddag har jeg og dattera satt oss ned ned med
noen glass igjen og funnet frem lim og servietter
:-)
Koselig med selskap når jeg sitter med hobbyprosjekter !

Store glasslykter kjøpt hos Søstrene Grene i Sandvika ,
turkise hjerter fra Villa Nostalgi i Hønefoss.

Gamle syltetøyglass fungerer like fint !

Disse har dattera laget , og glassene har det før
vært oliven i . . .

Kjempefin gammel smørsmelter fra Cathrineholm
(fikk den av tante AG)
LOVE IT !

Jeg plukket ALLE de rosa Lupinene på Dokka
da vi var der sist uke . . . sto bare lilla igjen gitt .
Ups  :-)

Fine villblomst - buketten jeg og Inas lille frøken
plukket sist hun var her .
Lykter fra Kid.

Fortsatt fin kveld !!!

Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar