Translate

lørdag 27. juli 2013

Sol og sommer, beutiful day!

Bestefars dynamitt - tønne !

Ved inngangspartiet står nå min bestefars
gamle dynamitt tønne , med hans initialer på
og merket med ''oslo''.
:-)
Mormor har i alle år hatt den på soverommet med
diverse saker i , da har den vært trukket med stoff .
Min kjære tante fikk den for noen år siden , og 
har hatt den i gangen sin .
Og nå har jeg fått den av henne !
Tusen takk !!!
Satte meg ut her kl. 8.30 i dag med en iskaffe og
det nyeste bladet til VAKRE HJEM som akkurat er
kommet i butikkene . Det er mitt favoritt blad og egentlig
ett av høydepunktene hver måned  :-)
De har mange fine reportasjer og mye inspirasjon !!

Nå skal det jo sies at jeg har samlemani på slike blader
og liker i grunn alle som står i bladhyllene
:-)

Synes fargen på tønnen er kjempe fin og med et
stort fat oppå ble det et snertent bord i tillegg til å
være dekorativt !


Lysestakene er kjøpt på skeidar for mange år siden og
har egentlig vært mørk brun beiset . Men de er blitt malt
hvite siden det er min favorittfarge på pynt og stæsj ....

Denne lykten har jeg fått i sommergave og den lyser
kjempefint med telys i når det er mørkt.

Bollen er kjøpt på Nille og jordbærene er norske.

Nam nam !!!

Lykten er gammel , men ble kjøpt på Europris .
Jeg har senere kjøpt til opphenget , husker ikke hvor , men
er veldig koselig med levende lys på trammen om kveldene .

Sitteputene er fra Jysk og putetrekkene er fra
Søstrene Grene
<3

Ha en knallfin lørdag !

Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar