Translate

lørdag 3. august 2013

Lørdagsblogging !

Regnfull dag på Gol !
. . . men ser ut til å lysne litt nå. . . .

Etter et par dager med migrene  , sitter hodet
endelig der det skal igjen .
Jeg hadde bursdag på onsdag og må vise dere noe
av det jeg fikk :

Kjempesøt blomst (og jordbærvin) fra verdens
beste kolleger !
<3

Begge gutta mine hadde kjøpt en orchidee , for
sine egne penger !
<3

Og fra tanter og onkler , kusiner m.m... fikk jeg
denne kaffe maskinen fra DeLonghi som jeg
har ønsket meg lenge !

I tillegg har jeg fått penger (som nok kommer godt med da
vi snart drar til Kos) og mer vin , forskjellige
bokser med kapsler til maskinen over + + +

Ikke nok med det , den aller fineste overraskelsen
var uansett at tante og onkel hadde lånt 9 - seter
og fylt den opp med familien fra Hønefoss ,
da jeg kom fra jobb på ettermiddagen dukket den ene
etter den andre frem bak garasjen   :-)

Ha en fin helg !
HURRA FOR TANTE GUNN SOM HAR
BURSDAG I DAG!!!!!


(og gratulerer til ANNE OG RUNAR som
gifter seg i dag!)

Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar