Translate

lørdag 5. oktober 2013

LØRDAGSBLOGGING

Høsten er tydelig kommet for fullt , det
pøs regner ute .
Skal straks en tur opp på Golsfjellet for
å lufte oss litt , men først måtte jeg legge ut noen
bilder her   :

Først et bilde av min samling kjøkkenvekter .
:-)

Denne kjøpte jeg på Fretex på Gol .
Vispen som ligger oppå er etter mormor.

Denne er etter farmor og farfar , og den har egentlig en nydelig
mintgrønn farge under som farmor har malt over.
Skulle gjerne fått av det øverste laget , men er redd for
å ødelegge alt . . .  Noen forslag ??

Denne fant jeg i det eldste lille brune huset på
gården her , veldig slitt og veldig fin !!

Høstfarger på kjøkkenet nå . Nye ryer i plast fra Bohus , de
man snu og få omvendte farger . Det blir nok gjort
når det kjem snø !
Liftgardina er kjøpt hos Josefine på Gol.
Super butikk !

Katta ligger nede ved bena mine og maler høyere enn dataen
suser . . . plysjdyret og jeg ønsker alle
en fortsatt fin lørdag !

Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar