Translate

onsdag 19. februar 2014

Den første luen . . .

  I dag har det vært litt hektisk her , og har
ikke hatt tid til å finne frem kameraet .

Etter et fall i går , da jeg tok meg for så det knaket
i tommelen (og alle var sikre på den bare
var forstuet...) har jeg gått på jobb både i går og nesten
hele dag med brist i den .
Vel vel , nå er det tatt hånd om , så det er bare
å prøve å ha den i ro  :-)

Ikke noe problem , da jeg har snille kolleger
som gjør alle de tingene jeg ikke klarer med hånden !

Så siden kameraet ikke har vært i bruk , tenkte
jeg å vise dere min datters første lue
(strikket av mormor , da alt som fantes
i butikkene var for stort..)
Denne er bitte liten !
Gina Helen ble født nesten tre måneder
for tidlig .
Hun veide bare 1050 gram og var
37 centimeter lang .
Luen henger alltid fremme til pynt på rommet
hennes , det har den gjort i alle år .
Etter en hard start på livet gikk det heldigvis
bra på alle måter , og hun er ei nydelig ung dame
på snart 17 år nå .
<3

Ønsker dere alle en fin kveld !!

Trude C.

4 kommentarer:

  1. Nydelig lue med fine minner.
    Håper det går bra med tommelen og at det ikke blir for vanskelig å holde den i ro. Du kan ihvertfall gi tommelen opp til de som hjelper deg. Hi hi.
    Hilsen fra Lunner

    SvarSlett
    Svar
    1. :-))Det har du helt rett i , så det dette blir noen
      positive uker!!!
      Klem

      Slett
  2. uffa då så uheldig du var
    bra du har gode koleger
    nydelig hue
    tenker hun setter pris på den
    klem eli;)

    SvarSlett
  3. Ja , for et par år siden var det var det den andre tommelen
    som fikk gjennomgå , så var glad det ikke var den samme :-)
    Har de beste kollegaene , så detta er ikke noe problem !
    God torsdag !

    SvarSlett