Translate

søndag 6. april 2014

Inngangspartiet...

Morgensolen titter frem her nå, da blir
det snart frokost og sitron te på meg her ute !

Bordet må alltid pyntes, for da er det så mye
koseligere å sitte her :-)

Sitteputene er gamle, men ble
kjøpt hos Jysk.

De store putene er ikke så gamle, men jeg klarer
ikke å huske hvor jeg kjøpte de.....
(skylder på alderen...?!!)

Hos meg passer bøker inn overalt, disse er
av Johan Falkberget.  Og ja, jeg har lest de!!
Leser alt jeg får kloa i, uansett sjanger ;-)

Gamle, fine dynamitt tønna etter bestefar Ivar
på Heggen <3

Lille frøken Sussi-mor må alltid bort å kose litt
med det jeg skal ta bilde av....

Ryen på gulvet er av skinn, noe som er veldig praktisk.
Holder seg fin, år etter år!

God søndag !!!

Klem
Trude C.

2 kommentarer:

  1. God søndag til deg og.
    Koselig med en liten linselus pus. Kattene kommer alltid
    når man skal ta bilder. Sola titter fram her og så nå skal jeg
    gå ut en tur. Må få med seg de strålene man kan.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Så sant så sant :-)
    Kos deg i solen!

    SvarSlett