Translate

lørdag 23. februar 2013

Ny dag og nye muligheter!
Nå skal våren inn i huset selv om snøen ligger
trygt ute en god stund til.
Jeg er klar for forandringer, og kjøkkenet står øverst

på listen min i dag :-)
Ble lyst og trivelig i hvitt og litt blått!
Og jammen fikk jeg plassert den gamle skolebenken
fra Heggen skole også, JIPPI!

Nye gardiner i hvitt og blått fra Åhlens og
liten rye i samme farger fra Ikea.

Denne passet helt perfekt under vinduet på
kjøkkenet, at jeg ikke har tenkt på dette før da!!!

Hortensia er den fineste blomsten av alle synes jeg,
og denne lys lys rosa var helt uimotståelig :-)

Endelig kan jeg bruke det gamle stråserviset jeg fikk
da Olsviken aldershjem i Ådal ble lagt ned.
Det er så fint, og nå passer det jo kjempefint
på mitt blå-hvite kjøkken <3

...og koppene kan man jo bruke til andre ting enn å
drikke kaffe av...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar