Translate

tirsdag 16. april 2013

Mormors gamle vaskefat + div.

God tirsdag !
Fra sol til regn... igjen  :-)

Da har jeg jo en god unnskyldning til å blogge
litt igjen...!

Har fått opp det gamle nattbordet etter min samboer
i loftstuen , og her passet jo det gamle vaskefatet, kannen og
potten etter mormor og bestefar perfekt !
Zink bøtten med hvit emalje har jeg fått etter mamma ,
Massevis av sjarm og mye nostalgi i slike
gamle arvegods.

Potten  :-)

Kannen og vaskefatet.
Disse tingene er så utrolig fine , og jeg er veldig glad
jeg har fått de !

Har også fire boller i forskjellig størrelse i samme serien.
Mangler den nest minste bollen , håper å finne en på
loppis en vakker dag !

Kjempe sjarmerende serveringsboller.

Denne bøtta er ganske stor , og et år hadde jeg et lite
juletre oppi her. Har også hatt den stående en stund på
kjøkkenet med alle plastposene mine oppi  :-)
Kan med andre ord brukes til litt av hvert , men nå
står den bare til pynt !

.... bildene på baderomsveggen .....

Da ønsker trøtte Mr. Labbetuss og jeg alle en
fortsatt fin tirsdagskveld !

<3
Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar