Translate

torsdag 18. april 2013

Elsker orkideer

God torsdag !
En dag igjen før Hønefosshelg og loppistur på
lørdag med Ina C.
Vi gleder oss !!!

Var en tur på Nesbyen etter jobb i sted , og
fant denne flotte orkideen....
Kunne jo ikke bare gå forbi heller !
:-)
Lekker!

Favorittfuglehuset synes fint i bakgrunnen....

Nye blomster gjør meg alltid så glad !
Og denne var bare superlekker , og vart veldig
fin oppi pyntefatet.

På kjøkkenbenken har jeg denne skuffen i knallfin
lys mintgrønn farge (fått av tante AG <3).
Oppi den står det diverse gamle ting som ofte
blir byttet ut ...

Dette gamle heftet fra Hærens Administrative Skole
1957 (14 utgave)
fant jeg inni en gammel bok jeg kjøpte på loppemarked
for flere år siden.
Har hatt den til pynt hele tiden siden  :-)

Til sist et lite innblikk i bokhyllen vi har i stua.
Masse gamle bøker.... noen arvet og mange
kjøpt på loppis!
Er spesielt glad i seriene jeg har fått tak i som
er trukket med brunt skinn og de tre røde bøkene
med 1 opplaget av Tatt av Vinden.

Da sier jeg fortsatt fin torsdag og
RIKTIG GOD HELG !

Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar