Translate

torsdag 16. januar 2014

God torsdags morgen!

Mellomstemann hadde bursdag i julen , og
det passer alltid litt dårlig med bursdagsselskap da .
Så i dag kommer alle guttene i klassen hans
på film og taco - kveld . 
Filmen de skal se heter ''Rive - Rolf'' og
jeg må innrømme at mor og gleder seg til den !

Har funnet igjen masse gamle bilder så her
kommer det noen å titte på :
:-)

Slik så en julepyntet loftstue ut i 2012 . Bak
sofaen henger det 24 små sokker i forskjellig mønster
og farger som min mor har strikket .
Fineste julekalenderen jeg noensinne har hatt !
Litt vanskelig å se , men i vinduet henger en stjerne
jeg har laget av noteark , det samme med
stryllene som henger i den grønne planten . . .

Mr. Labbetussemann poserer :-)

Litt av mitt vakre stråservise , hvor noe er arvet og
noe har blitt kjøpt på loppis .
Den fineste nissen min har jeg arvet etter mormor
og bestefar . Mormor tror de fikk den etter bestefars
foreldre igjen .
Ikke et eneste skår er borte fra denne nissemannen ,
og sånn håper jeg den forblir i mange mange år !

Slik så altså jeg ut da jeg var ca 1 1/2 år .
Litt skeptisk og mer interessert i andre ting enn fotografen !

Syltetøyglass jeg har strikket trekk til .

. . . . og et til !

Her er en vakker lykt jeg har fått av snille tanta mi og
norgesglassene har jeg tatt decoupage på av
engleservietter .

Slike har jeg laget veldig mange av . Dette er glasslykter
fra søstrene Grene som jeg har tatt decoupage på og
pyntet med hjerter og hamptrå .

Her har jeg gjort det samme med
gamle syltetøyglass  :-)
Mange av disse tingene er blitt gitt bort i gaver , så
ikke bli overrasket om du kjenner de igjen !

Her på Gol laver det ned snø , ENDELIG !
Ønsker dere en fin dag ,
hilsen
Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar