Translate

søndag 12. januar 2014

Søndagsblogging

Rolig dag i dag , vært en liten
tur hos kusine Ina C , ellers har vi
sett litt sport på tv og jeg har lest ferdig 
en bra bok .
Liker dager uten stress innimellom  :-)

Den gamle skolebenken fra Heggen skole , er
en av de tingene jeg har som jeg er aller mest glad i .
Da jeg var lita hadde mormor og bestefar krakken til
denne stående i gangen så vi barnebarna kunne sitte
på den når vi kledde på oss .  :-)
Bordet sto i lekestuen med masse tegnesaker
under lokket . . . . har alltid likt den , og
nå står den hos meg !

Den fine kurven fra Riviera Maison fikk jeg i
julegave fra min bror og kjæresten hans .
Veldig fin !

Slitte emaljeskilt med oppskrift på vennskap og
mormors eplekake . Og elghodet har i likhet med benken
over også hengt i mormor og bestefars gang , den
gangen var den brun , jeg har malt den hvit og hengt
den i stua  :-)

Ikke lenge før Amaryllisen kommer med blomst nå !
Disse blomstene er SÅ VAKRE !!!

God søndag
hilsen
Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar