Translate

lørdag 15. februar 2014

Hos Ina C.

Jeg og gutta er å passer lille snupp i dag , og
da passer jeg på å ta noen bilder
fra hennes vakre hjem !
:-)

Søte ponponger fra Søstrene Grene !

Krydderplante i selv-vannende Eva Solo potte
= KJEKT !!

Sparebøsse som også er kjøpt
hos Søstrene Grene .

To gamle stoler som min samboer har snekret
sammen til benk  :-)

Detalj fra setet . . .

På skjenken har hun mye bling-bling , et
kaninskinn og et gammelt vindu omgjort
til tavle .

Herr Buddha i kjent positur :-)

På kjøkkenet har hun to slike hyller , en på hver
side av viften over ovnen ......


Disse store muggene har hun kjøpt hos
Josefine på Gol .

Detaljer fra benken . . .

Dette vakre skapet henger over spisestuen hennes .

De to store tre-stjernene fikk hun av meg i
julegave .

Lyset med skrift fikk hun av min datter :-)

Litt av porselensdukkeserviset til lillemor
<3


Disse ble laget til kusinenes juleverksted
i 2012  :-)

Detalj fra pynten på spisebordet !

Da ønsker vi alle en kjempefin lørdag
<3

Ina C. og Trude C.

2 kommentarer:

  1. Kos dere med barnepikejobben i dag. Pleier å være gøy både for de som passer og den som blir passet det.
    Klemmer fra Lunner

    SvarSlett
  2. Vi koser oss masse, Marit :-) både små og store!

    SvarSlett