Translate

søndag 9. mars 2014

SOOOOOL!!!

Snakk om deilig vær da folkens !
23 varmegrader på verandaen i sola er
rett og slett HERLIG !!!
Gutta leker og tuller på trampolinen og
mamsen koser seg med kakao og et
interiørblad med masse inspirasjon
:-)
FANTASTISK!
Selv om det er en dag til ettertanke , har det vært
en skikkelig flott dag !
Flere utemøbler er funnet frem . . .

. . . og jeg har kosa meg ute med masse gode minner
om lillebror
(kan leses i innlegget under).

Puter og tepper og diverse pynt har blitt med ut
i finværet , og jeg tror jammen det har blitt
en fregne eller to på nesen i dag  :-)

Utemøblene i plastrotting kjøpte jeg på Skeidar i
Hønefoss for et par år siden.
Det er et lite bord og fire stoler egentlig.

Men vi fant denne vakre gamle tønna som vi bruker
til utebord , så to av stolene havnet her  :-)

Dyreskallen med horn er kjøpt på Kremmerhuset i
Sandvika .

Knall rosa tulipaner i lang vase .

Kjempefin marokkoinspirert  lykt
fått av tante AG  <3


Nydelig mønster !

Kakaokopp til meg  :-)

Fortsatt fin søndag til alle !!!

Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar