Translate

søndag 9. mars 2014

Truls Christian

9 mars er bursdagen til min
lillebror i himmelen .
Alltid en dag til ettertanke da jeg
tenker på hvordan han ville sett ut i dag ,
hva han kanskje ville jobbet med og
om han ville hatt kone og barn
:-)
Litt av en sjarmør!
Og det var han virkelig også , blid og snill og
med en morsom kommentar på lager .
Det er slik jeg husker han, selv om det nå er
mange år siden han ble borte .

Bare 7 år var han da han druknet .
Skulle begynne på skolen den høsten og hadde
fått ny skinnsekk til bursdagen sin :-)
han var så stolt!
I dag ville han blitt 35 år!

Her er vi en 17 mai .
Truls Christian er 3 år og jeg er 7 år
:-)
Gode minner!

Lyset er tent for lillebror , og vi
er klare til å spise frokost .

God søndag!

Trude C.

4 kommentarer:

  1. Livet farer ikke alltid så lett med oss...
    Men det er godt å ha gode minner.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Det er sant,minnene har vi for alltid med oss!
    :-)

    SvarSlett
  3. Så fin måte å minnes broren din på :-)
    Det er nesten rart hvor godt en husker noen som har vært borte i mange år. Men det er nok fordi vi har vært så glad i. Min bror døde i 1996, men han er fortsatt så levende tilstede inni minnet mitt når jeg tenker på han. Men det som er litt sårt det er å tenke på hvordan ville han ha vært i dag. Selvom livet er bra, vil det alltid være noe som mangler. Vi får nyte dagene med vakre bilder og gjenbruk, vi vet aldri hva fremtiden fører med seg. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er helt sant, vil alltid være en som mangler - selv om det jo blir lettere å leve med ettersom årene går.
      Minner er viktig , de kan ingen ta fra oss :-)

      Slett