Translate

lørdag 10. mai 2014

Blått er flott !

Blått er noe jeg egentlig ikke har vært så
veldig glad i , bortsett fra på olabukser . . .
:-)
Men dette har forandret seg de siste årene , nå
liker jeg det veldig godt !

God blanding :-)

Farmors gamle te kopp.

Disse to fant jeg på loppis for noen år siden, noe
som passer fint da jeg har veldig mye fra dette
fine Stråmønster - serviset !

Stooor glasslykt jeg har pyntet med decoupage.

Den gamle vannmuggen etter farmor.
(Stavanger flint)
Denne husker jeg fra jeg var veldig lita , og nå
er det jeg som bruker den hver dag
<3

Gamle dype tallerker i ganske ny tallerken-holder.

Disse synes jeg er kjempefine , og er absolutt
på jakt etter flere  :-)

Pynten på lykten er et lite betonghjerte med
hamp tråd.

Ganske bra vær her på Gol i dag, og sola
har tittet frem litt mellom skyene
:-)
Ha en fin lørdag videre!

Trude C.

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker blått og hvitt porselen - får nok aldri nok. Merker jo at jeg er blitt mer kresen med årene. Nå samler jeg helst skikkelig gamle ting. Koselig å dekke bord med gamle fine ting. Masse koselige ting hos deg!

    SvarSlett
  2. Nydelig med blått, nostalgisk mugge og servise du viser, minner meg om barndommen. Ha en fin søndag! Mvh Marianne

    SvarSlett
  3. Takk for koselig hilsen på bloggen:) Blått kommer i så mange fine nyanser og det er en farge som har vokst på meg de siste årene i tillegg til grønt. Mange fine skatter du har her:)

    SvarSlett