Translate

onsdag 7. mai 2014

Grønt som våren !

Litt av hvert på dette bordet , men
temaet er grønt  :-)

Isbjørner i porselen fra Hadeland Glassverk med
gamle bøker i grønn innbinding i bakgrunnen.

En hvit lykt passer inn over alt !

En hverdagshistorie - bok jeg er ferdig
med å lese . . .

Min favoritt - te !

Grønne epler er aller best !
(det synes både minstemann og jeg)
:-)

Detalj fra bøkene . . .

Hodeskallen fra Kremmerhuset.

Mormors gamle vaskebrett
<3

En gammel orkide som villig blomstrer
år etter år.

Vakre !

Et kjempefint bilde med visdomsord , som jeg
har fått av gode kolleger !
( også i grønt)

Grønt er skjønt
;-)

Ha en fin kveld !

Trude C.

4 kommentarer:

  1. Enig. Grønt er skjønt.
    Fin samling med grønne ting du har laget deg.
    Tilbake fra jobb nå og skal på igjen kl 07.00 i morgen,
    så nå får jeg hoppe i loppekassa.

    SvarSlett
  2. Så mange fine grønne ting! :) Jeg begynner å like farger mer og mer i interiøret, noe som var fraværende for bare 1 år siden.. Smaken forandrer seg jammen fort, til samboers store fortvilelse :P

    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  3. Det er det jeg sier…grønt er skjønt!!!!!!!!!!!!
    Toveklem :))

    SvarSlett
  4. jeg også er glad i grønt
    fine dag til deg
    klem ei:)

    SvarSlett