Translate

lørdag 25. mai 2013

Frokostverandaen til gjestehuset

Er så godt med varmegrader godt
over 20  :-)

Dette er plattingen forran gjestehuset.
Her er det sol og vindstille hele formiddagen og
deilig å sitte med tekoppen og et interiørblad !

På utekommoden ligger en gammel duk etter farmor
og blomstene har overvintret i gjestehuset...
 De blomstrer villig i år også !
Glassene er kjøpt på IKEA, i går kveld satte jeg meg
ned med servietter og lim og pyntet de litt..

Ryen er gammel , faktisk helt fra jeg var tenåring .
Da lå den på roterommet mitt , nå brukes den ute på
finværsdager som nå !
Lyktene står ute i all slags vær og begynner å
få en sjarmerende patina av rust....

Her er glassene flyttet inn på kjøkkenbenken min.
Tanken er å bruke de til sukker , mel og sukkerbiter.
:-)

Verandaen forran stuen i hovedhuset.

Får ALDRI nok blomster ute !!!

<3

Verandaen på enden av hovedhuset.
Her er det koselig å spise middagen om sommeren !
Dessuten er det tak over så den kan også brukes
på regnværsdager.

Brettet tilhører egentlig et gammelt klapp-bord , men
som de fleste vet er jeg veldig glad i brett med pynt
(både ute og inne),
så dette passet fint her ute !

Og disse blomstene er super-søte !
(de er og kjøpt på plantasjen i Hønefoss)

Til sist et bilde av gutta på vei for å mate søyer
og lam med brød...

<3

Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar