Translate

tirsdag 21. januar 2014

GRØNT ER SKJØNT!

Formen er bedre nå . . . jippi !
Her er noen bilder med grønt jeg fant på kameraet
:-)
Hadde våren vært her , tror jeg dette skulle vært
pyntefargen i år . . . fikk
litt sånn akutt dilla på det grønne !
Nok en gang er det den vakre gamle vedkassen
som er brukt som bord . . . har en forkjærlighet for den !

Det gamle vinduet gjør seg så godt i bakgrunnen på
bilder . Den grønne løperen er kjøpt hos
Josefine på Gol .

Grønne epler er både gode og veldig dekorative , pakken
med pukka te fikk jeg av min lille tante-jente til jul ,
den smaker kjempegodt !!

Engelen fikk jeg og i julegave av ei søt venninne/kollega , og
det er vel egentlig julepynt , men siden jeg fikk åpnet den
veldig sent skal den få lov å stå fremme litt til  <3

Disse lyktene er kjøpt hos Nille og de
lyser veldig fint fra vinduene når jeg har telys i !

Ha en fin kveld !!!

Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar