Translate

søndag 19. januar 2014

Søndag kveld . . .

Etter en liten vask av det lille badet nede , måtte
jeg knipse noen kjappe bilder .
Ikke det beste lyset på kvelden , men men . . .
Veggpryden er kjøpt hos Villa Nostalgi på Hønefoss . En
av de fineste interiørbutikkene jeg vet om :-)
Jeg kunne godt flyttet inn der!

Badet pusset vi opp i fjor , var mønstrete baderomstapet
i pastellfarger der som ikke helt gikk overens med
min smak . . . Søylevasken fikk vi billig hos MEGA FLIS
på Slependen , krokene på veggen er noe vi hadde fra før .

Badekaret sto her fra før . Veggene har jeg malt i en
grå - beige farge (husker ikke navnet nå) , de ser
litt for gule ut på bildene her på grunn av blitsen . . .

Nye håndkler kjøpt hos Kid på Gol .

Denne gamle bøtta er funnet på gården her , vi
har bare satt den sammen igjen .
Synes den er utrolig fin !
Badematten er kjøpt på Kid og . . . .

. . . den er skikkelig god å trå på !!!

L:A BRUKET skrubb såpe
fra Zaxiz på Gol
<3

Syntes flasken på denne så både gammel og fin ut , den
er kjøpt hos Søstrene Grene på Hønefoss .

.
Dette vaskebrettet er min mormors første ''vaskemaskin''.
Veldig fin farge og morsomt at den er brukt
av en jeg kjenner .

En kurv til toalettrullene gjør at jeg synes det
er dekorativt å ha de fremme , ellers hadde
jeg nok heller stuet de vekk i et skap !

Det satt egentlig furuhåndtak på innredningen her , men
fant disse hos Villa Nostalgi , og de passet helt perfekt !

Har også sittet litt på r . . . . i dag og lest
i dette herlige bladet med masse inspirasjon .

God natt !

Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar