Translate

onsdag 22. januar 2014

Onsdag morgen

Prøver meg på jobb igjen i dag , begynner senere
på onsdager og det passer bra :-)

Gammelt porselen etter min mormor og
bestefar . . .

<3    <3    <3

Jeg synes dette settet har så vakre farger , så
når jeg begynner å ønske meg vår må jeg
ta frem dette !


Noen ganger lager jeg te i denne , men for
det meste er den bare til pynt . 

Dette gamle kameraet er etter min farfar , moro
at det faktisk har vært i bruk  :-)

I stua har jeg slike hjerter i vinduene , dette fikk
jeg i julegave  <3

Vil bare vise at sølvkopper som barn ofte får i
dåpsgave , kan brukes til andre ting enn å stå
lagret i et skap !

Noen er trøtte i dag !
Etter en liten tur rundt husveggen i minus 15 grader ,
fant hun nok ut at sofaen var et bra alternativ :-)

Ha en flott onsdag!!!

Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar