Translate

lørdag 27. april 2013

Trude's loftstue

Ettermiddagsblogging
:-)
Loftstuen, og mammas rosa strikkede pute i
bakgrunnen.

Lys med serviett decoupage.....

.... og et til....

Disse gamle smør- tallerkenene bruker jeg til
å ha kubbelys på.
Det ene har jeg fått etter mormor og det andre er
kjøpt på loppis.

Dette oste fatet er litt større enn de to til smør.
Dette har jeg fått av tante Ingerid  <3

De er så flotte alle tre !!!

Mye stasj på skjenken i loftstuen , og mye er
arvede saker.

<3

... etter mormor og bestefar...

....kamera etter farfar....

...gamle lommekniver fra min samboers familie....

...gammel nøkkel...

Vinduet til Daniel Andreas er pyntet med forbokstavene
hans og strikket ugle fra min mor  :-)

....det samme er Kevin Tobias sitt  :-)


DE ER SÅ SØTE !!!

Ha en kjempefin kveld alle sammen

<3
Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar