Translate

torsdag 25. april 2013

Verandaen til gjestehuset

Torsdag ettermiddag og en dag
igjen til helg  :-)

Har ordnet litt i gjestehuset i ettermiddag , for
neste fredag blir det jentekveld der.
Gleder meg !!!

Her kommer noen bilder fra verandaen , 
for jeg håper på sol så vi kan ta
et glass vin / brus o.l. der før vi inntar
spisestuen . . . 

Dette kjempestore glasset kjøpte jeg på loppemarked
forrige helg . 

Sånne håper jeg å finne fler av !

Denne gamle flaska som er STOOOR , kjøpte
jeg og på loppemarked.... men det var i fjor høst .
I bunnen er det et stort 5 tall , jeg lurer på
hva den har vært til ?

Dette er egentlig en gruppe til å ha inne , men siden
det er tak over denne verandaen er den koselig å ha her.
Er egentlig et gult blomstrete trekk på setene , men
jeg har trekt de med hvite fleece tepper og selvsagt
lagt masse puter her :-)
På gulvet har jeg et svart teppe av skinn , da blir det
mye lunere for kalde ben !

Fortsatt god kveld !

Trude C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar